CEL.ro lansează competiția națională Ad Labs Awards pentru tinerii publicitari

24/04/2016 14:07

Print pagePDF pageEmail page

Ad-Labs- Awards

   CEL.ro lansează competiția Ad Labs Awards 2016 pentru tânara generație de publicitari și dă startul la înscrieri. Începând de astăzi cei pasionați de publicitate își pot încrie ideile într-una dintre cele mai mari competiții naționale pentru a obține un loc pe podium și unul dintre premiile oferite de organizatori.

   Organizatorii relatează că programul, aparte în sectorul publicității din România, este o reacție firească la nevoile identificate în rândul tinerilor pasionați de publicitate care continuă să se confrunte cu lipsa experiențelor practice cerute de majoritatea angajatorilor.

   Ad Labs Awards se adresează astfel celor cu vârsta cuprinsă între 18-25 de ani care studiază sau sunt atrași de domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design, creative writing etc și care activează sau vor să activeze la un moment dat în industria publicitară.

   La finalul competiției 3 cele mai bune și originale idei vor fi premiate de organizatori existând posibilitatea aplicării lor în strategiile viitoare de comunicare.

   Creat pentru a identifica și promova talentele noii generații de publicitari din România, Ad Labs Awards oferă șansa participanților să-și foloseasca know-how-ul și informațiile dobândite până în prezent și să concureze pentru recunoașterea națională a ideilor lor.

   Competiția provoacă așadar tânăra generație să fie vizionară și inovativă, să-și depășească limitele și să-și demonstreze talentul într-un maraton ce se va încheia pe 15 iunie cu anunțarea câștigătorilor.

   În cadrul concursului participanții au posibilitatea și exerseze abilitățile pe un brief real. Platforma aceasta reprezintă pentru majoritatea primul contact cu industria publicitară și cererea pieței dintr-o perspectivă practică, complementară și indispensabilă celei teroretice predată în cadrul cursurilor de profil.

   Ad Labs Awards este o experiență unică și reală pentru tânăra generație, pentru cei aflați încă la început de carieră și care încearcă și construiască un portofoliu relevant pentru viitoarele aplicații la joburile mult visate.

   Fiecare participant va primi un brief pe baza căruia va trebui ofere soluții creative. Înscrierile pot fi individuale, dar și pe echipe.

   La prima ediție a Ad Labs Awards participanții vor avea de construit un video viral în jurul unei idei creative și originale. Mai multe detalii găsiți pe site-ul competiției www.cel.ro/adlabs.

   Aplicațiile vor fi jurizate de persoane cu experiență relevantă în domeniu.

   Pentru a-ți înscrie ideea în competiție nu se acceptă nicio taxă de participare.

   Deadline-ul aplicațiilor este 10 iunie 2016, ora 23:59, iar câștigătorii vor fi anunțați public pe 15 iunie pe site-ul competiției.

Tags:

Comentează şi tu