McDonald’s finanțează lecțiile despre consum predate elevilor germani

14/03/2013 11:55

Print pagePDF pageEmail page

lecții-despre-consum-mcdonald

Elevii din Germania vor primi în curând lecții de conștientizare privind consumul, cu ajutorul unui grup care include McDonald’s și două lanțuri de supermarketuri de top.

Decizia a fost criticată puternic de o organizație de protecție a consumatorilor, relatează site-ul thelocal.de.

Chiar dacă inițiativa a fost susținută de ministrul german pentru protecția consumatorilor, Ilse Aigner, organizația pentru consumatori Foodwatch a spus că inițiativa este un fel de ‘a pune lupul paznic la oi’.

„În loc să stabilească în cele din urmă limite pentru mecanismul publicitar necontrolat în favoarea dulciurilor și a mâncării junk pentru copii, doamna Aigner facilitează drumul spre școli pentru McDonald’s și Edeka și lasă pe seama acestora educația nutrițională din școlile primare”, a declarat managerul adjunct al Foodwatch, Matthias Wolfschmidt.

 El a spus că industria alimentară i-a învățat deja pe copii obiceiuri nesănătoase de consum – un lucru cu care părinții și profesorii se confruntă în mod constant. „Edeka și McDonald’s sunt experți în ciocolată oferită la casă și în mâncare junk și, prin urmare, nu sunt parte a soluției, ci mai degrabă centrul problemei”, a afirmat el.

 Aigner a respins criticile, spunând că un studiu a arătat că profesorii vor ca astfel de companii să se implice – atât timp cât acest lucru are loc în mod transparent și neutru.

Tags:

Comentează şi tu