Școlile cu design adecvat pot îmbunătăți performanța academică a elevilor

09/01/2013 9:34

Print pagePDF pageEmail page

Clasele_cu_design_adecvatClasele cu design adecvat pot duce la creșterea performanței academice a elevilor cu 25%, arată un studiu realizat de Universitatea Salford și firma de arhitectură britanică Nightingale Associates.

Studiul, care a a fost desfășurat timp de un an, a cuprins șapte școli din Blackpool, Marea Britanie. Cercetătorii au evaluat elevii în funcție de vârstă, gen și performanțele la matematică, citit și scris. De asemenea, ei au evaluat clasele, măsurând factori precum lumina naturală, nivelul de zgomot, temperatură, calitatea aerului, organizarea spațiului și modul în care au fost folosite culorile, înainte de a compara cele două seturi de date.

Conform rezultatelor studiului, aproximativ 73% din variația înregistrată în performanța elevilor la nivelul clasei poate fi explicată prin factori legați de designul și caracteristicile sălilor de clasă evaluate în studiu.

Mai multe detalii despre studiu puteți citi aici.

LEARNING and DESIGN

Foto: http://www.salford.ac.uk

Tags:

Comentează şi tu