Americanii au o vorbă care sună cam așa: “fake it until you make it!”. Adică ceva de genul :“prefă-te până îți iese!”.

   Ei bine, pe principiul ăsta a mers și școala de artă franceză Émile Cohl din Lyon când a venit vorba să pună în practică o campanie de atragere a studenților din Statele Unite ale Americii.

   Într-o fotografie postată pe versiunea în limba engleză a site-ului școlii, designerii au adăugat virtual melanină la fețele elevilor albi. Și pentru că nu li s-a părut suficient, au photoshopat și mai mult poza, adăugând grupului încă două persoane de culoare.

   Un student a avut însă ideea de a posta fotografia ridicolă într-un grup privat pentru studenți, iar apoi a fost transformată într-un fotomontaj și postată pe Twitter.

   Pentru că mesajul a devenit viral, școala de artă și-a cerut scuze, învinuind compania de comunicare din SUA pe care au angajat-o. „Compania de comunicare a decis singură să întunece pielea unor studenți pentru a adăuga diversitate”, a declarat directorul adjunct al școlii de artă Emmanuel Perrier. „Campania de comunicare a fost făcută din SUA” a mai adăugat acesta.

   Din cauza acestei probleme, contractul cu compania de comunicații a fost anulat. Potrivit CNN, Școla Émile Cohl speră însă să-și salveze reputația și să își continue planul de a-și deschide o sucursală în Los Angeles în următorii patru ani.

   Aceștia sunt studenții la școala de artă Émile Cohl din Lyon, Franța

Și aici sunt aceiași studenți, dar, după cum se observă, apar fețe noi

Pe versiunea în limba engleză a site-ului școlii, unii dintre studenți au parte de ceva mai multă melanină 🙂

În timp ce unii au fost complet retușați și înlocuiți

În total au fost 6 modificări

Sursa: edu-news.ro

Vrei sa comentezi?