Universitatea „Alexandru Ioan Cuza“ și-a lansat propria marcă de vinuri în ediție limitată

07/08/2017 9:00

Print pagePDF pageEmail page

   Universitatea „Alexandru Ioan Cuza“ (UAIC) și-a lansat propria marcă de vinuri în ediție limitată.

   „Vinul lui Cuza“ este obținut de pe o suprafață de circa 0,3 ha în Grădina Botanică.

   Acesta nu va fi scos la vânzare, ci folosit cu ocazia diferitelor momente de protocol pe care le va avea universitatea, sau vizite de rang înalt.

   Numele vinului și designul etichetei sunt mărci înregistrate ale universității pentru o durată de zece ani.

   Este pentru prima dată în istoria universității când se ia această decizie de îmbuteliere a unei părți din vinul produs în Grădina Botanică. Sticlele produse vor fi depuse într-un beci al universității care respectă toate standardele de depozitare.

   Ideea a fost comunicată publicului încă de anul trecut de către prof.dr. Tudorel Toader, pe atunci rector ales, acum actual ministru al Justiției.  Acesta anunța atunci dorința universității de a îmbunătăți sistemul de promovare, imaginea și identitatea prin produse personalizate care să fie în armonie cu spiritul UAIC.

Tags:

Comentează şi tu