Asociația OvidiuRo lansează campania „Direct pentru Copii”, prin care propune un sistem de donații pe termen lung pentru educația copiilor săraci. 

Campania se bazează pe online banking și folosește serviciul debit direct/plată recurentă/plată programată, o metodă simplă și ușor de folosit, prin care donația se face o singură dată, pe o perioadă mai lungă și are o frecvență lunară.

Inițiatorii campaniei precizează că suma va fi trimisă către asociație în mod automat, fără ca donatorul să fie nevoit să inițieze tranzacția în fiecare lună.

Prin programul „Fiecare Copil în Gradiniță”, 1.400 de copii dezavantajați din 38 de grădinițe din 12 județe au șansa să învețe lucruri pe care nu le pot afla de la părinții lor, majoritatea lipsiți de educație.

Rata medie a prezenței zilnice la grădiniță a copiilor din program a ajuns la 85 la sută, ceea ce înseamnă că aproape toți copiii frecventează zilnic grădinița – rezultat fără precedent în astfel de comunități.

 

Vrei sa comentezi?