În industria hotelieră de lux, un Concierge este angajatul care poate să răspundă la orice întrebare cu privire la obiective turistice, magazine, restaurante sau mijloace de transport din oraşul respectiv…

   Ei bine, Universitatea New Mexico a dus job-ul la un alt nivel, și a lansat un „concierge campus” pentru a reduce stresul studenților. Aceștia se pot concentra pe învățat în timp ce un asistent personal realizează celelalte task-uri.

   Mai exact, Concierge-ul Personal poate rezerva o masă în oraș, localizează evenimente din zonă și, pentru niște bani în plus, ajută inclusiv la treburile casnice.

   Atât studenții cât și familiile lor spun că iubesc programul care este găzduit de universitate și că „angajații fac orice ar face o mamă”.

   Pe de altă parte, Steve Bettner, vicepreședintele adjunct al serviciilor auxiliare din New Mexico State a declarat că programul Crimson Concierge o să-i ajute pe studenți să se concentreze mai mult asupra studiilor.

 

Vrei sa comentezi?