Ministerul Culturii lansează campania de promovare „Citește românește”. Scopul proiectului este de a promova cărțile autorilor autohtoni și de a realiza o comunicare mai bună între aceștia și cititorii lor.
România se află pe ultimele locuri din Europa la consumul de carte, cu aproximativ 20 de milioane de cărţi vândute anual. În comparație, în Italia se vând aproximativ 190 de milioane, iar în Franţa 430 de milioane.
În această campanie, Ministerul Culturii este sprijinit de eMAG, de Uniunea Scriitorilor din România şi de Asociaţia Editorilor din România.
Campania este deschisă tuturor librăriilor, magazinelor online sau distribuitorilor de carte.
Pe platforma eMAG vor fi disponibile peste 2.100 de titluri provenind de la peste 1.100 de autori, din domenii variate, de la cărţi de ficţiune, istorie sau economie, până la cărţi pentru copii.
De asemenea, pe pagina dedicată campaniei „Citeşte româneşte”, cititorii pot găsi topuri de carte românească, dar şi o secţiune cu cele mai noi apariţii.